කෙල්ල හැමදාම කකුල් අල්ලල වදින්නෙ ලොකු හැගීමකින්

Contact Website Owner - 9477 50 52 503 | Skype - milroy71 | Email in-vi-si-ble@att.net
උදේ හතරයි...
.
දොලහට නිදාගත්ත පාර මං කී පාරක් නැගිටල වෙලාව බැලුවද මන්ද අෆ්ෆා...
.
නින්ද යන් නෑ...
.
අද තමා දෙයියනේ කියල කෙල්ල බලන්න යන ඉස්සෙල්ලාම දවස..
.
කරන්ට් යයිද දන් නෑනෙ උදේට..වැස්ස මේ ටිකේම..
.
සැකේට මැදල තියගත්ත රෑම ඇදුම් ටිකත්...
.
කෙල්ල හම්බ වෙන්න තව චුට්ට වෙලාවයි කියල මතක් වෙද්දි පපුව මැද්දෙන් සීතල වතුර පාරක් වගේ යනව දැනෙනෙව හම්මේ......
.
කෙල්ල ගම්පහ..මං ගම්පහ කීවම දෙයියනේ කියල දන්නෙ ඉස්ටේශම විතරයි..
.
මට ගාඩරේ යට ඉන්න කීව ඇවිල්ල..මොකක්ද ගාඩරේ දන්නෙත් නෑ...
.
කෙල්ලගෙ අම්ම නෑ...තාත්ත නං අම්මව දාල ගිහින්..
.
මං තමයි එයා හිතන විදිහට එයාගෙ ජීවිතේම..
.
කිරිඅම්ම ලග හැදිල ඉස්කෝලෙ ගිහිල්ල හොදට ඉගනගන..ඒ කෙල්ල බෝනික්කෙක් නං නෙමේ..හොදට දුක් විදින්න දන්නව..
.
සුදු අම්ම මොනාද කෑවෙ කියල ඇහුවම...
.
එක්කො පරිප්පු එක්ක බත් එක්කො සම්බෝල..එහෙමත් දාක තමා රස කෑමක් තියෙන්නෙත්..
.
ඉතින් ඔයාට එපා වෙන් නැද්ද ඔහොම කියල දවසක් ඇහුවම,ෆෝන් එකේ එහා කෙලවරෙන් ලොකූ...හුස්මක් අදිනව ඇහුන...
.
ආයෙ ඒ මෝඩ ප්‍රශ්නෙ ඇහුවෙ නෑ..
.
ඔයා මාව බලන්න මොකක්ද ඇදන් එන්නෙ ඇහුවම ඇහුවෙ ඔයා ආස නිල් පාටටද..සුදු පාටටද කියල,
.
ඇදුම් ගොඩක් නැතුව ඇති...පවු..
.
යාන්තම් එලි උනා...මං ඉක්මන්ට නාල එහෙම ලෑස්ති උනා සං සං ගාල..
.
තියන ඔක්කෝම සුවද ගාගත්ත එකේක තැං වලට..
.
චූටි පුතා...කොහෙද ඔය උදේම යන්නෙ..
.
අම්මට බොරු කියලත් බෑ නොකියත් බෑ...
.
මේ..මේ... අම්ම යාලුවෙක්ගෙ දිහා..මේ..සංක සංක..අන්න එහෙ..
.
හ්ම්ම්ම්..රෑ නොවි එනව..මට බෑ ඇහැරං ඉන්න..
.
දූවගන පාරට ආව ගමන්ම බස් එකත් ආව..පැය දෙක තුනක් ගාටල ගියා ගම්පහට..
.
අම්මෝ මෙහෙනෙ කෙල්ලො ඉන්නෙ...
.
මගෙ කෙල්ල කොහෙද බලන්න ගත්ත කෝල් එකක්...
.
හෙල්ලෝ....කොහෙද ඉන්නෙ වස්ටූ....
.
අනේ අයියෙ මං පඩිපෙල ලග..ඔයා කොහෙද..
.
ආ ඉන්න මං එනව..
.
අයියෝ ෆ්ලැට්ෆෝම් ටිකට් එකකුත් ගත්ත..
.
කෝ කොතනද...
.
ඔතන එන තැනම ලග අනේ...
.
කෝ.
..
.
මොන වගේ එකක්ද අයිය ඇදන් ඉන්නේ..
.
කලු අත් දිග එකයි ඩෙනිමයි.
.
ආනේ...මට පේනව දෙයියනේ ඔයා..
.
කෝ.
.
මේ...මෙහේ....
.
සුදු බෝලයක් වගෙ කෙල්ලෙක් අත වනන්නෙ මටද..
.
හෑ....මෙච්චර ලස්සන....කෝකටත් වට පිටත් බැලුව..
.
කටහඩ ඇහුවට මෙච්චර ලස්සන ඇති කියල දැනං හිටියෙ නෑනෙ..
.
කොහොම හරි ඔන්න ලගටම ආව..
.
නංගි..ගොඩක් වෙලාද ඔයා..
.
නා...දැං ආව එකේ ආවේ..
.
කෙල්ලනං මාරම ලස්සනයි...නිල් පාට ගවුමකුත් ඇදන්..ශෝක්...
.
කියන්නකො ඉතිං...
.
ඔයාම කියන්න ඔයානෙ ලොකු එක්කෙනා..
හොයා ගන්න අමාරු උනාද මාව..
.
ආපෝ නෑ...මේ ඉන්නෙ කීව විදීහටම...
.
දැං කියන්නකො මොකද කරන්නෙ අපි..
.
මගෙ ප්‍රශ්නෙට කෙල්ල සද්ද නෑ.
.
අනේ මන්ද අයියෙ...මට තේරෙන් නෑ...දැක්ක ගමන් ඔයා දාල යන්නත් බෑ..
.
කොච්චරක් වෙලා ඉන්න පුලුවන්ද....
.
ම්ම්ම්ම්ම්ම්...පැයක් හමාරක් වගේ...
.
හා....එහෙනම්....විල්වත්තට ගිහිං ආයෙම එමු..හාද..
.
අනේ අප්ප...දුරයි නේද..මං ලයිබ්‍රි යනව කියල ආවෙත්....
.
එහෙනං...මීරිගමට යං...එතනිං හැරිල එමුද...
.
අනේ මන්ද ලෝබයි එච්චර ඉක්මන්ට කෙල්ල යවන්නත්...
.
හා යං එහෙනම්..මොනාද කකා යන්න ගන්නෙ...
.
කෙල්ල මාව කැන්ටිම ලගට එක්ක ගීං ඔන්න බලං ඉන්නව අර එල්ලල තීන ටිපිටික් දිහා..
.
මේක ගන්නම්ද....ලොකු මිස්ට පොප් එකක එල්ලිලා ඇස් ලොකු කරං අහද්දි මට කැන්ටිමම අරං දෙන්න තරං හිත...
.
අනේ මගෙ කෙල්ලනෙ කියල හිතුන....
.
ටිකට් දෙකකුත් අරගන කෝච්චිය එනකල් බලාන හිටිය දෙන්නම...
.
හම්මේ...ඇති යාන්තං ආව..කෙල්ලගෙ හිනාව...
.
ඇය් ඔහොම බලන්නෙ....
.
ලස්සනයි පන.....
.
කෙල්ලව කෝච්චියට නග්ගද්දි ඉනෙන් අල්ලද්දි ඇබරුනා..
.
ඇතුලෙ ඉදගන්න නැ සුදූ..දොරේ යංද ඇහුවම පිස්සි..පැනල හා කීවෙ..
.
පලවෙනි දවස කියල නෑ මං කෙල්ලව හයියෙන් බදාගත්ත..
.
කෙල්ලත් මොනාත්ම නොකිය ඇස් වහගත්ත...පවු..එයා ඒක ගොඩක් බලාපොරොත්තු උනා වගේ දැනුන...
.
ඇයි මැනික...
.
ඔයා තුරුල් කරන් ඉද්දි මට හිතම පිරෙනව අයියෙ..කෙල්ල ඇස් පියාගනම කීවෙ...
.
මං එහෙම්මම ඔලුව ඉම්බ...ඕඩිකොලෝන් සූ...දයි...
.
කිරිඅම්ම මොකද කියන්නෙ පන...
.
ඉක්මන්ට බන්දල දෙන්න ඕනිලු...දැං මාව බලාගන්න එයාට හයිය මදි කියනව ඉතින්..
.
ඔයා බලාගන්න මං ඉන්නවනෙ වස්තූ..ඔයා කිරි අම්මට කියන්න මං ගැන...
.
අයියේ...ඔයා ඔය ඇත්තටමද කීවෙ...ඔයාට මං වගේ කෙල්ලෙක් ඉන්නව කීවම අම්මල මොනා කියයිද රත්තරන් ...
.
ඒ කීවෙ..
.
මගෙ අම්ම තාත්ත නෑ...තාත්ත ගැන දැනගත්තොත්..අපේ ගෙදර දැකල නෑනෙ පන ඔයා...නෑයො මොනා නොකියයිද..අනේ අයියෙ මගෙ පපුවත් ගැහෙනව..
.
ඇත්තටම කෙල්ලගෙ පපුව ගැහෙනව මගෙ අතට දැනෙනෙව..
.
කන් දෙකත් රතු උනා තප්පරේට..
.
මට දේපල වැඩක් නෑ වස්තු..ඔයා එක්ක යාලු වෙද්දි මං ඔයා ගැන මොනාත්ම දන් නෑනෙ..ඔයා රෝද පුටුවක ඇදක හිටියත් මං එහෙම්මම බාරගන්නව..අපේ අම්මල කොහොමද මැනික ඔයා වගේ කෙනෙක් ගැන අහිතක් හිතන්නෙ..ම්ම්ම්...
.
කෙල්ල ගවුම් කරේම ඇස් පියාගත්ත...කවදාවත් නැතුව මගෙ ඇස් දෙකත් බොද උනා...
.
කෙල්ල දාල ආපහු එන ගමං කල්පනා උනේම අම්මට කොහොමද මේක කියන්නෙ කියල..
.
අම්මට දුකක් දෙන්නත් බෑ...තාත්ත නැති දවසේ ඉදන් අම්ම කොච්චර දුක් වින්දද....
.
අනේ දෙයියනේ ප්‍රශ්නයක්නම් වෙන්න එපා කියල හිතාගන පියාගත්ත ඇස් දෙක ඇරියෙ හරියටම බහින්න හෝල්ට් එකක් මෙහයින්..
.
වෙනද එක හුස්මට ගෙදරට ඇද්දට,අද කකුල් දෙකත් මාව හිමීට එක්ක යනවද මන්ද....
.
ගෙට ලං උනාම පපුව දෙමෝලෙන් පිටි කොටනව වගේ...හම්මෝ...
චූටි පුතා...නාල එන්න කන්න...
.
අම්ම කෑගහනව පුරුද්දට...
.
මං වෙනද කන්න් බලාගනමනෙ එන්නෙ..
.
බඩගිනි නෑ අම්මා....
.
ඈ...මොකක්...ඇය්..මොනා හරි ජරාවක් කාල ආවද කඩෙන්..
.
නෑ මට තේ තිබහයි...
.
හ්ම්..ඔන්න කේක් කෑල්ලකුත් ඇති ඕකෙ කපන් කනව.
..
හ්ම්ම්ම්ම් හා...
.
අම්මේ.....
.
මොකෝ....
.
එන්නකෝ...
.
මොකද ලමයො..මේව හෝදන්න දෙන් නැද්ද අද වලං ගොඩ ගැගිල උයපුව..
.
ඕව කොයි වෙලේ බැයිද අප්පා...එන්නකෝ...
.
ඇයි.කියනව දැං.
.
හිත හයිය කරගන දන්න දෙයියො ඔක්කොම මතක් කරං ෆෝන් එක අතට අරං ගැලරිය පුරාම නංගිගෙ ලස්සන ෆොටෝ එකක් හෙවුව..
.
හම්බුනා...
.
අම්මෙ මේ බලන්නකෝ...
.
කෝ ලමයො මට පේන්නෑ...
.
අම්ම ඇස් පුංචි කරල නංගිගෙ ෆොටෝ එක දිහා බලල මං දිහා බැලුව..
.
ඒ පාර මොකක්ද...
.
අම්ම එහෙම අහන්න ඇත්තෙ මගෙ කලිං සිද්දියත් දන්න නිසා..
.
මං හිත හයිය කරං එක හුස්මට මුලු කතාවම අකුරක් නෑර කීව...
.
අම්ම හයියෙන් හුස්මක් ගත්ත...
.
පුන්චිල එක්කත් කතා කරල බලමු ලමයො.ඕව එක පාරට කරන්න බෑනෙ...
.
හදිස්සි නෑ අම්මේ....අම්ම කැමතිද කියන්නකො අප්පා..........
.
කියන්නකො...
.
කැමටීඩ......
.
හා හා..කැමතී කියල හිතාගන්නවකො..
.
අම්මෝඔ...මගෙ සුඩූ අම්ම...උම්ම උම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්මා ...
.
කාමරේට දුවද්දි කකුලෙ චූටි ඇගිල්ල උලුවස්සෙ වැදුන හික් ගෑවෙන්න...වෙනදනං බිම ඉදගන්නව...අද දැනුනෙවත් නෑ..ෆෝන් එකත් අතට අරං වෙවුල වෙවුල මැසේජ් එකක් ගැහුව විස්තරේම....
.
හැමදේම හොදින් උනා...අම්මටත් නංගි අල්ලලම ගියා..හැමෝම කීවෙ නංගි ඉක්මන්ටම එක්ක එන්න කියල..නංගිගෙ ජීවිතේ කවදාවත් බලාපොරොත්තු නොවුනු විදිහට වෙනස් උනා..හොද රස්සාවක් එහෙමත් හම්බු වෙලා ප්‍රශ්න ගොඩාක් අඩු උනා...
.
එක දවසක් රෑ අටට විතර නංගි කෝල් කලා..
.
අනේ අයියෙ කිරිඅම්ම කතා කරන් නෑ අයියෙ අනේ හුස්ම ගන්නව හයියෙන් අනේ එන්න දෙයියනේ...............
.
මං වාහනේ අරං කොච්චර කොහොම ආවද මම වත් දන් නෑ...
.
අනේ අයියේ .....
.
කෙල්ල එහෙම්මම කලන්තෙ දාල අත් දෙක උඩ..
.
අම්ම කෙල්ලව ඇදට එක්ක යද්දි මං කිරිඅම්ම අත් දෙකට අරං කාර් එක ඇතුලෙන් තියාගත්ත..
.
සුදු මල්ලී....මං කෑගහපු කෑ ගැහිල්ලට එහා ගෙදර කට්ටියම ආව...මල්ලිත් දාගන එහෙම්මම ඉස්පිරිතාලෙට යද්දි පපුව සීතල වෙලා මගෙ..
.
දෙයියනේ මගෙ කෙල්ල පිරිමියෙක්ගෙ හුස්මක්වත් නොවදින්න පරිස්සමට තියාගත්තෙ මේ මනුස්සය නේද කියල මතක් වෙද්දි මට ඇඩුන.මගෙ ජීවිතේ ගැනවත් නොහිත ඩබල් සිග්නල් දාගන අනූවට සීයට ඉස්පිරිතාලෙට ආව..
.
ඔක්කොම එකතු වෙලා කිරිඅම්ම ඇතුලට් එක්ක ගිහින් පැයක් විතර දැගලුව...
.
අන්තිමට ඩොක්ට ඇවිත්...im so sorry mister..,කියල මගෙ පිටට තට්ටු කලා...
.
..............
.
මං OPD එකෙ පුටුවකට වෙලා මේක නංගිට කොහොම කියන්නද කියල කල්පනා කරද්දිම නංගි අම්ම එක්ක දුවගන ආව.....
.
මට වචන වලට හරවල කියන්න බැරි දුක මං නංගි බදාගන අඩල පිට කරා...කෙල්ල මගෙ කකුල් දෙක ලග වැටුන...අම්ම කෙල්ලව පපුවට හිර කරගන එලියට එක්ක ගියා..
.
ජීවිතේ මහ ගොඩාක් දේවල් නොතිබුන මගෙ අහිංසකීට ජීවිතේම වෙච්ච ඒ මනුස්සයගෙ නැතිවීම කොහොම දරාගන්නද කියල මතක් වෙද්දි,මට කෙල්ල ගැන ගොඩක් දුක් හිතුන..
.
කිරිඅම්ම වල ඇතුලට දාද්දි නංගි 'මං කොහොමද දැං මේ ගෙදර තනියෙං ඉන්නෙ ඔයා නැතුව දෙයියනේ...කියල කෑ ගහල ඇඩුව...
.
අම්ම කෙල්ල බදාගන ඔයා දැං මගෙ දුවනෙ රත්තරනෙ කියල ඔලුව අතගෑව...
.
මගෙ හිතේ ලොකූ බරක් ඒ වචන වලින් නිදහස් උනා..
.
අම්ම නං කීවෙ රටට කියල මගුල් කන්න ඕනෙ නෑ අපි කෙල්ල මෙහෙම්ම එක්ක යං කියල..
.
ගෙදර පාලුවට යන නිසා නංගිගෙ පුංචි කෙනෙක්ට ගෙදර දුන්න..
.
නැකතක් නොබල ගෙට ගෙනාවත් කෙල්ල නිසා ගෙදරම එලිය උනා..
.
අම්මට කලිං නැගිටල උයල ඔක්කෝම ලෑස්තිකරල එහෙම කාමරේට ආවම බදාගන්නව...
.
හාහා නැගිටින්න අනේ....
.
තව විනාඩි පහක් මෙහෙම ඉමුකො ඉතිං....
.
බෑ බෑ ...අම්මේ මෙන්න මෙයා.....
.
ආ හරි හරි ඉතිංංංංං...
.
ඇදගන එහෙම යන්න හදද්දි ආයෙ ඇගේ එල්ලෙනව...
.
ඇයි..ම්ම්ම්ම්..
.
වඩේ විස්සක ගෙන්නෑ...
.
ම්ම්ම්ම්ම්....උම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්මා ...මැට්ටි..
.
අම්මටත් හිනා ඕවට..
.
කෙල්ල හැමදාම කකුල් අල්ලල වදින්නෙ ලොකු හැගීමකින්..
.
පරිස්සමට ගිහිං එන්න අයියේ..තෙරුවන් සරණයි පන...
.
ඔය වචන ටික කියන වාරයක් ගානෙම කෙල්ලගෙ ඇස් බොදවෙලා යනව..
.
මං දන්නව..
.
ඒ කිරිඅම්මගෙ වචන...
.
හැම ජීවිතේකටම ලොකු වටිනාකමක් තියේ මචං...
.
හැම ජීවිතේකටම...ߒְߒݰߒ
(උපුටා ගැනීමකි)
තෑන්ක්ස්..බුදුසරණයි..
Share this post :
--------------------------
---------------------------------

Post a Comment

THANK FOR U

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Hiru Tv Live

Derana tv Live

Swarnavahini TV - Live

---------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------
 
Support : Creating Website | Pawana Template | Pawana Template
Copyright © 2011. sinhala novel - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Pawana Template
Proudly powered by PAWANA HETTIARACHCHI